سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موری دانلود ( برترین وبلاگ دانلود )

به وسیله برنامه Call Block 1.17 که مخصوص گوشی های ویندوز موبایلی می باشد شما میتونید با اضافه کردن شماره ها به لیست سیاه از دریافت آن ها خود داری کنید و این برنامه تمامی تماس هایی که در لیست سیاه شما باشد را رد خواهد کرد. دانلود این نرم افزار ویندوز موبایل در قسمت ادامه ی مطلب می باشد .

Call.Block.v1.17

نرم افزار موبایل : اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برنامه و بازی های زیادی را بر روی گوشی خود نصب میکنید این نرم افزار به شما کمک زیادی خواهد کرد. در برخی موارد برنامه هایی را که نصب می کنید از روی گوشی پاک نمی شوند و یا این که بعد از uninstaller کردن آن هنوز بررخی از پوشه ها و یا نام برنامه در لیست موجود است که شما می توانید با نصب این نرم افزار به آسانی برنامه هایی را که برروی گوشی خود بوده را پاک کنید.

تغییرات این ورژن :
مرتب سازی برنامه های اضافه شده : by name (by default), by date, by size
توانایی کپی جزییات
 

pyUninstaller.v0.25

برنامه قفل اتوماتیک صفحه کلید با برنامه ی AutoLock 1.03 برای گوشی های Symbian OS 9.1, 9.2  که این نرم افزار بسیار مفید و کاربردی را در ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل دانلود کنید .

AutoLock 1.03

حتما اسم Screenshot به گوشی شما خورده است ، این نرم افزار نوکیا سری 60 ویرایش 3 بوده و این قابلیت را به شما می دهد که از صفحه نمایش خود در هر زمان دلخواه عکس گرفته و با فرمت های JPEG, PNG, BMP ذخیره کنید . Screenshot 3.03 نرم افزار را می توانید در قسمت ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل به صورت رایگان دریافت کنید .

Screenshot 3.03

برنامه موبایل : آخرین ورژن از برنامه بسیار فوق العاده و قوی LCG Jukebox 2.42 مخصوص پخش فایل های صوتی در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و 3 با استفاده از این برنامه و امکانات فوق العاده آن قادر هستید تا اکثر فرمت های صوتی را در گوشی خود اجرا و آنها را گوش دهید .

از دیگر امکانات این برنامه :
- مدیریت فایل های صوتی
- دارای اکولایز صدا برای تنظیم صدای خروجی
- دارای مان سنج خواب
- دارای قابلیت پخش فایل های به صورت تصادفی و تکرار یک آهنگ
- مدیریت رنگ پوسته
- و ...

LCG-Jukebox

نرم افزار کاربردی Digia@Web v2.02 اولین مرورگر تمام لمسی است که برای گوشی های تاچ منتشر شده است نظیر نوکیا 5800 , N97
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار:
-امکان جستجوی افقی
-سازگار با شتابسنج
-پشتیبانی از JS و RSS
-امکان ذخیره سازی Bookmark
-مدیریت Password و Cookie ها
-امکان زوم چند منظوره بر روی صفحه
-پشتیبانی از آجاکس
-پشتیبانی از فایل های فلش
-قابلت Copy و Past مطالب
-و...

مرورگر وب بسیار پیشرفته Digia@Web v2.02

برنامه مذهبی موبایل : برنامه بسیار جدید و کاربردی که تهیه شده از کلیه سوره های قران می باشد و به صورت یک فایل sis برای موبایل در نظر گرفته شده است این برنامه موبایل برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ارائه شده است و از زبانهای فارسی-عربی-اردو-انگلیسی-فرانسوی پشتیبانی می کند دانلود این نرم افزار برای گوشی های موبایل در قسمت ادامه ی مطلب می باشد .

نرم افزار قرآن Quran برای نوکیا سری 60 ویرایش 5

نرم افزار GoogleSearch v2.1.12 که این امکان را به دارندگان گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 میدهد که علاوه بر جستجو در سایت گوگل از امکاناتی مانند Gmail , Youtube , ... هم بهرمند باشند . دانلود این نرم افزار نوکیا در ادامه ی مطلب می باشد .

نرم افزار جستجوگر گوگل GoogleSearch v2.1.12

نرم افزار لرزه نگار برای گوشی های نگارش پنجم از سیمبین سری 60 که با استفاده از قابلیت شتاب سنج، اقدام به ثبت لرزش گوشی روی صفحه آن می نماید.دانلود این نرم افزار موبایل در ادامه ی مطلب می باشد .

fardamobile.com

برنامه موبایل : برنامه فوق العاده جدید و کارامد Call Recorr V1.0 که با ورود گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 روانه بازار شده است این برنامه قابل نصب بر روی نوکیا 5800-5530-N97 می باشد همچنین قابلیتهای این برنامه موبایل بسیار بالا می باشد که شما قادر هستید مکالمات خود را بدون هیچ صدای اضافی ضبط کنید و با فرمت AMR یا WAV در مموری خود ذخیره کنید این برنامه با Keygen ارائه شده است و با فعال کردن ان می توانید بدون محدودیت از ان استفاده کنید . دانلود این نرم افزار نوکیا در ادامه ی مطلب می باشد .

نرم افزار Call-Recorder-V1.0

 

نوشته شده در چهارشنبه 88/6/18ساعت 1:48 صبح توسط میثم نظرات ( ) |


Design By : Pichak